كتاب كتاب .

كتاب

دوربين مداربسته بيسيم / انتخاب لنز در دوربين مدار بسته

دوربين مداربسته بيسيم / انتخاب لنز در دوربين مدار بسته

  دوربين مداربسته  بيسم يا WIFI

همانطور كه از اسم آن مشخص است برد بي سيم اين دوربين ها اندازه برد يك مودم واي فاي است و هرچه تعداد آنتن هاي آن بيشتر و اندازه آن بزرگتر باشد برد آن نيز به مراتب بيشتر مي شود.

دوربين هاي واي فاي  يا بي سيم هم مانند بقيه دوربين هاي مدار بسته مزايا و معايب مربوط به خود را دارند.

 

تنها مزيت آن عبارتست از :

عدم استفاده از سيم براي انتقال سيگنال مربوط به تصوير

ولي در عوض معايب بيشتري دارد كه عبارتند از :

1- در حالت بي سيم شما فقط ميتوانيد سيگنال مربوط به تصوير را به حالت واي فاي به وسيله آنتن در آوريد و همچنان مشكل سيم برق را براي روشن كردن دوربين داريد و مجبور هستيد كه از نزديك ترين نقطه برق بگيريد. و يا ميتوانيد از باطري براي تامين برق دوربين استفاده كنيد كه متاسفانه باطري هم مشكلات مربوط به خود را دارد.

2- امنيت پايين سيستم تصويري شما . همانطور كه ميدانيد سيستم هاي واي فاي به راحتي توسط افراد خبره هك مي شود و هكر ها ميتوانند بعد از رمزگشايي رمز عبور شبكه بي سيم شما تصاوير دوربين شما را رويت كنند.

3- مشكل ضعف سيگنال . به ازاي هر ديوار معمولي (آجري) ميزان تقريبي 10 متر از شعاع سيگنال كم مي كند و حالا در نظر بگيريد نصب دوربين واي فاي در محلي كه ديوار زياد باشد يا اجسام مانع از  رسيدن سيگنال بي سيم باشد هميشه دچار مشكل خواهيد بود ( جدا از اين مطلب آنتن هاي وايرلس بعد از گذشت مدت طولاني ضعيف مي شوند)

حال حتما ميخواهيد بدانيد كه تصاوير دوربين واي فاي را به چه شكل ميتوانيد مشاهده كنيد.

براي مشاهده تصاوير از بستر شبكه استفاده كنيد و با كامپيوتر و استفاده از مرور گر ip دوربين مورد نظر را تايپ كرده و اينتر كنيد
توجه داشته باشد كه IP سيستم كامپيوتر شما بايد در همان رنج ip دوربين باشد

بعد از فراخواني تصاوير به وسيله ip دوربين بايد نام كاربري و رمز عبور دوربين ها را هم وارد كنيد تا تصوير براي شما قابل رويت و كنترل باشد.

نكته قابل توجه :

شما ميتوانيد دوربين هاي مداربسته معمولي خود را نيز به صورت واي فاي – بي سيم آوريد.

براي اين كار ابتدا بايد دوربين را به وسيله يك كابل شبكه به يك سوئيچ يا اكسس پوينت و يا يك روتر واي فاي دار وصل كنيد و در منطقه مورد نظر به وسيله كامپيوتر كه گيرنده واي فاي داشته باشد مثل لبتاب با انتخاب گزينه جستجو در شبكه هاي بيسيم شبكه مربوط به دوربين را انتخاب كرده و به آن متصل شويد.

   در صورتي كه قصد داريد در مكاني دوربين مداربسته نصب كنيد پيشنهاد ما اين است كه برند  hikvision  هايك ويژن خريداري كنيد.

نحوه انتخاب لنز در دوربين مدار بسته

 

مدل دوربين مدار بسته، فاصل? دوربين تا هدف، نوسانات نور محيط، نياز به بزرگنمايي، هزينه لنز و غيره، مي تواند در انتخاب يك لنز براي دوربين مدار بسته مؤثر باشد. تعيين لنز برابر با تعيين ميدان ديد است و اين انتخاب يكي از حياتي ترين انتخاب ها در طراحي سيستم هاي حفاظت تصويري است. با انتخاب يك لنز نزديك بين يا زاويه باز مي توان اشيا نزديك به دوربين و با انتخاب يك لنز دوربين يا زاوي? بسته، اشياي دورتر به دوربين را راحت تر ديد.

هزين? لنزهايي كه شماره يكسان ولي مارك هاي مختلفي دارند نيز بسيار متفاوت است و حتي ممكن است تا چهار برابر بيش تر باشد.

اگر نياز به مشاهد? تصوير يك فضاي كوچك، مانند يك اتاق ?? تا ?? متري باشد، بهتر است از لنز ?/? ميلي متر يا چهار استفاده شود، زيرا نياز به عمق ديد زيادي وجود ندارد و زاوي? ديد بالا در حدود ??? درجه مهم است و اگر نياز به تصويري در فاصل? ?? متري دوربين باشد، بهتر است از لنز ?-?? يا ?-?? ميلي متر استفاده نمود. يعني هر چه شماره لنز بزرگتر باشد، فواصل دورتر را بهتر نمايش مي دهد و از طرفي زاوي? ديد آن كم تر مي شود و برعكس هر چه شماره لنز كوچك تر مي شود، زاوي? ديد بيش تر و عمق ديد كمتر خواهد شد.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته

اگر دوربين مدار بسته در محيط بيروني نصب شود، با توجه به كم و زياد شدن نور طبيعي در ساعات مختلف روز، بايد از لنز با تنظيم ديافراگم خودكار استفاده نمود. اين لنزها شدت نور ورودي دوربين را كنترل مي كنند و اگر اين دوربين در محيط داخلي با نور ثابت به كار گرفته شود، مي توان از لنزهاي معمولي كه به صورت دستي تنظيم مي شوند، استفاده كرد. چنانچه نياز به بزرگنمايي تصوير باشد، بايد از لنزهاي موتور دار استفاده نمود، اين لنزها مي توانند تا ??-?? -??-?? برابر تصوير را بزرگ كنند، اين بزرگنمايي به صورت ديجيتال نيست و در نتيجه از كيفيت تصوير كم نمي شود.

در لنزهاي متغير هر چه فاصل? كانوني لنز بالاتر رود تصوير بدست آمده با بزرگنمايي بيشتري خواهد بود و هر چه كم تر شود، عمق ميدان ديد كم تر خواهد شد.

وقتي از دوربين هاي با وضوح بالا استفاده مي شود، بايد لنزي بكار رود كه قابليت انعكاس تصاوير با كيفيت بالا را روي حسگر دوربين داشته باشد. در واقع تفاوت عمد? لنزهاي معمولي كه در سيستم هاي مدار بسته استفاده مي شود با لنزهاي مگاپيكسل در كيفيت شيشه به كار رفته است.

نتيجه:

انتخاب لنز مناسب مستلزم اين است كه محل مورد نظر براي نصب دوربين، شرايط نصب دوربين و مقدار زاويه و محدوده اي كه لازم است توسط دوربين ديده شود مشخص شود. در انتخاب لنز مناسب براي دوربين رعايت نكات زير مي تواند مفيد واقع شود:

  • استفاده از لنز هاي زاويه باز اگر چه زاوي? ديد بيش تري را مي دهد اما سوژه هاي تحت نظارت كوچك تر از انداز? واقعي به دست مي آيند.
  • لنز هاي استاندارد تصاوير بزرگ تري از موضوعات مي دهند اما زاوي? ديد آنها كوچك تر است.
  • در اتاق هاي كوچك جهت كاهش نقاط كور دوربين بهتر است از لنزهاي زاويه باز استفاده شود.
  • در صورت استفاده از لنزهاي زاويه باز، در صورتي كه نياز باشد تا سوژه ها نيز با دقت بيشتري ديده شوند بهتر است كه از دوربين هاي ديگر به صورت تركيب با دوربين لنز زاويه باز استفاده شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۷:۰۶ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

سقف وافل چيست؟

سقف وافل چيست؟

 

بزرگترين مزيت سقف  وافل چيست؟

سقف وافل مزاياي زيادي نسبت به ساير روش هاي اجرا دارد ، اما بزرگترين و مهمترين آنها كارآيي اقتصادي ، زمان اجرا كوتاهتر ، استحكام و ايمني بيشتر است.

 

2. بيشترين استفاده از سقف  وافل كجاست؟

سقف هاي وافل معمولاً در ساخت سقف هايي با ارتفاع بيش از 12 متر و همچنين مكان هايي كه وزن زيادي به سطح وارد نمي شود ، مانند فرودگاه ها ، ايستگاه هاي مترو ، سالن ها و ... استفاده مي شود.

 

3. قيمت سقف  وافل چگونه محاسبه مي شود؟

قيمت سقف وافل بستگي به مصالح به كار رفته در آن دارد ، براي مثال آهن وفل ، بتن ، آهن و ساير موادي كه بر اين ناحيه تأثير مي گذارد.

 

معرفي سقف  وافل

 

4- سرعت درپوش وافل چقدر است؟

در مقايسه با عرشه هاي Uboot و Cubiax ، آنها به دليل وزن كمتري سريعتر مي دوند ، با جرثقيل هاي كمتري كار مي كنند ، و پاها را مي توان مستقيماً به زير ساختمان و همچنين ميله هاي تقويتي و سرگرمي در يك حركت.

 

5. شركت شما در كدام شهرها نمايندگي هاي فروش و اجرا دارد؟

مهندسي آبا نمايندگي هاي فعال در شهرهاي آذربايجان غربي ، خراسان ، گلستان و كردستان دارد.

 

6. موادي كه در پايها استفاده مي شوند چيست؟

مهمترين مصالح مورد استفاده در اجراي سطوح وافل ، پايه هاي ايمني ، اتو وافل ، ميلگرد و بتن مي باشد.

 

 

سقف  وافل  چيست؟

در حقيقت ، سقف مسطح وافل يك روش اجرايي در سقف وافل است. بر خلاف روش اجراي استاندارد ، مزاياي روش تخت شامل زمان اجراي سريعتر ، ايمني كارگران ، چيدمان بهتر قالب و كيفيت ريخته گري بالاتر است.

 

8. وافل به شكل كندو چيست و چه مزيتي دارد؟

سقف لانه زنبوري در واقع يك سقف وافل است كه داراي مزاياي بسياري است ، از مهمترين آنها مي توان به كارآيي اقتصادي ، ايمني ، استحكام بيشتر و سرعت اجرا كمتر اشاره كرد.

 

9. رابطه بين ضخامت سطح وافل و كيفيت آن چيست؟

ضخامت سقف وافل بسته به نوع سازه از 30 سانتي متر تا 50 سانتي متر متغير است. سقف  وافل مقاومت بسيار خوبي در برابر انقباض دارد و داراي مزيت كيفيت برتر نسبت به ساير سطوح است.

 

 

10. آيا استفاده از درپوش سقف  وافل  رايج است؟

مي توانيد در شرايطي كه از ديوار برشي به جاي قاب منحني بلبرينگ هاي جانبي استفاده مي كنيد ، از اين روش استفاده كنيد. ديوارهاي برشي از اين نظر بهترين عملكرد را دارند.

 

11. آيا مي توان سقف وافل را روشن كرد؟

فضاي خالي زير قالب ها به شما امكان ايجاد نور و جلوه هاي زيبا را مي دهد و دست طراحان براي انواع طرح ها و نورپردازي باز است.

 

12. آيا اين محصول به تدريج ترك مي خورد يا خراب مي شود؟

به دليل يك سري ضعف هاي مقاومتي ، در صورت عدم استفاده از قدرت متخصص ، ممكن است قالب در حين حركت كارگران يا هنگام برداشته شدن قالب ترك بخورد و بشكند.

 

آخرين ليست قيمت سقف قالب وافل

آهن وافل چيست؟

معرفي روكش وافل

برنامه جلد وافل

قالب سقف وافل

ويژگي هاي روكش وافل

مزاياي سقف وافل

معايب سقف وافل

زيبايي روي سقف مزخرفات

سقف  وافل  چيست؟

در معماري مدرن امروزه از روشهاي مختلف اجراي سقف استفاده مي شود. اين روشها شامل سقف تيرچه اي ، سقف فولادي ، سقف كامپوزيتي و دال بتني مسلح است. بسته به شرايط آب و هوايي ، آب و هوا و بافت منطقه انتخاب و مورد استفاده قرار مي گيرد. سقف وافل نمونه اي از روش سقف بتني است كه به دليل مربع و شكل مشبك به سقف وافل معروف است. اين نوع سقف براي سقف هايي با مساحت طولاني استفاده مي شود و به دليل بار مرده و سفتي كم مناسب است.

سقف وافل نمونه اي از مشهورترين و زيباترين در همان زمان بود كه توسط معماران از گذشته هاي دور تا به امروز اجرا شد. اين سقف براي ساختمان هاي بلند مرتبه و انواع سازه هاي فولادي يا بتني مناسب و مناسب است.

به دليل زيبايي خاص ، استحكام بالا و وزن كم ، از نظر زيبايي ، هزينه و ايمني بيشتر به اسلب بتني توجه مي شود و در مصرف آرماتور بتني و فولادي برخلاف ساير سطوح ، تا 20 درصد صرفه جويي مي شود. پس از اجرا ، الگوهايي ارائه مي شود كه مي توان آنها را جدا كرد و براي پروژه هاي ديگر استفاده كرد.

https://bit.ly/2TRrldP

 

 

هزينه نجاري با استفاده از سقف وافل بسيار كاهش مي يابد

دليل آن ساختار محصول و همچنين سرعت اجراي آن است

 

موارد استفاده:

پاركينگ خودرو

سالن ها

فرودگاه ها

ساختمان هاي اداري

مجتمع ها

 

معرفي روكش وافل

 

معرفي روكش وافل

به گفته باستان شناسان. منشاء و شكل گيري اين سقف ها به 2500 سال قبل بر مي گردد و نمونه بارز اين نوع سقف در ساختمانهاي مشاهده شده در دوره هخامنشي و ساختمانهاي ساخته شده در يونان است كه با پيشرفت علم و فناوري به ظاهر مدرن رسيده است. رشد صنعت سقف وافل نمونه اي از سقف است كه به دليل شكل مربع و مشبك خود مشهور است. سقف وافل براي دهانه هاي وسيع و بلند ، بيش از 12 متر استفاده مي شود و به دليل حداكثر استفاده از فضا ، استفاده بهينه از مصرف بتن و كاهش آرماتورهاي اضافي ، ظرفيت بار و وزن مرده آن نسبت به نمونه هاي ديگر مانند تيرچه بلوك و جامد كمتر است. طبقه ها بسيار كوچكتر است

با توجه به ساختار فرمت هاي مختلف ، قالب ها را مي توان به راحتي حذف و پس از اجرا مجدد مورد استفاده قرار داد. با توجه به نياز به سقف هايي با سيستم هاي پيچيده و اشكال نامنظم در ارتفاعات بالا ، امروزه بهترين گزينه استفاده از سقف وافل است. در معماري مدرن براي طراحي ساختمانهاي تجاري و فرودگاهها .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۳۱ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

مرگبارترين جاي كره زمين

مرگبارترين جاي كره زمين

 

x6_nbpm.jpg

در حالي كه مكانهاي زيادي در جهان وجود دارد كه به راحتي به عنوان بازتاب بهشت ??عبور مي كنند ، اما مكانهاي ديگري وجود دارد كه حتي به دليل خطرات ناشناخته اي كه در هر گوشه اي پنهان هستند به آنها توصيه نمي شود قدم بزنند مرگبارترين جاي كره زمين. در اينجا ، ما دقيقاً درباره مكانهايي صحبت كرده ايم كه نبايد آنها را بازديد كنيد ، اگر به دنبال مقصد ايده آل براي تعطيلات هستند كه به جاي زيبا بودن ، امن نيز باشد. مطالب علمي براي همه افرادي كه حال و هواي داشتن يك تور جهاني را دارند ، توصيه مي شود از مكانهاي خاصي كه اثبات شده خطرناكترين مكانهاي جهان براي بازديد هستند ، خودداري كنيد. ما برخي از خطرناكترين ها را در اينجا ليست كرده ايم. اگر آماده يك ماجراجويي جدي هستيد ، اين مكان ها براي شما مناسب است. 10 مكان خطرناك در جهان اگر از همه اين مكانهاي خطرناك براي بازديد در جهان آگاه نبوده ايد و اين همه مدت آنها را در ليست سطل خود قرار داده ايد ، يك سورپرايز (زننده) خواهيد داشت! به پايين برويد و وحشت را در خود بگيريد! جاده جاده مرگ - جزيره مار جاده بسيار خطرناك - كشنده ترين مكان در درياچه درياچه نترون - مهمان نوازترين مناطق روي زمين Oymyakon - شرايط آب و هوايي شديد دره مرگ - شديدترين مكان در ساحل اسكلت زمين - آب و هواي سخت كوير Danakil - يك فعاليت آتشفشاني Gates Of Hell - Door To Hell North Sentinel Island - مكان ممنوع ، خطرناك و مرموز پارك ملي ماديدي - يك بهشت ??جنگل 1. جاده جاده مرگ - منبع تصوير جاده بسيار خطرناك جاده يونگاس شمالي به عنوان "جاده مرگ" براي همه شناخته شده است دلايل درستي داريد كه مي توانيد حدس بزنيد. رانندگي به سمت بالا يا پايين اين سوئيچ برگشت 43 مايل (69 كيلومتري) به دليل مه ، رانش زمين ، آبشارها و صخره ها در هر نوبت 2000 فوت (610 متر) سقوط بسيار خطرناك است. تا سال 1994 ، تقريباً 300 راننده سالانه كشته مي شدند ، نام مستعار آن را توجيه مي كردند و آن را در ليست خطرناك ترين مكان هاي بازديد از جهان قرار مي دادند. اين جاده به اندازه كافي امتداد دارد تا جنگل باراني آمازون را به پايتخت متصل كند ، و توسط مناطق كوهستاني احاطه شده است. اين بدان معناست كه بازرگانان در اتومبيل هاي سواري و اتوبوس هايي كه مي خواستند چوب و محصولات خود را در منطقه بفروشند ، يك سوال غيرمعمول نبودند. پيچ هاي مو به اندازه كافي براي هر وسيله نقليه گسترده نبودند - اين باعث شد بسياري از كاميون ها با مردم و معاش خود پايين بيايند. بايد بخوانيد: 15 رودخانه جهان: در منظره هاي مسحوركننده اطراف جهان غوطه ور شويد 2. جزيره مار - كشنده ترين مكان روي زمين منبع تصوير يك جزيره در فاصله 25 مايلي ساحل برزيل وجود دارد كه هيچ فرد محلي جرات جابجايي ندارد شايعاتي وجود دارد مبني بر اينكه آخرين ماهيگيري كه بيش از حد به ساحل خود گمراه شده است ، پيدا شده است كه روزها بعد در قايق خود در حال رانش است و در يك استخر خون بي جان است. اين جزيره اسرارآميز به ايلها دا كوئيمادا گراند معروف است و طبق گزارشات پا گذاشتن در آنجا به قدري خطرناك است كه دولت برزيل بازديد از هر كسي را غيرقانوني اعلام كرده است. تهديدات اين جزيره به شكل مارهاي طلايي لنج سر - يك گونه افعي گودال و يكي از كشنده ترين مارهاي جهان است. مطمئناً خطرناك ترين مكان روي زمين است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۲۶ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

حفاظ ديوار به همراه خود امنيت دارد

حفاظ ديوار به همراه خود امنيت دارد

يكي از موارد مهمي كه بايد براي افزايش ايمني خانه در نظر بگيريد، اين است كه حفاظ آهني روي ديوار باعث مي شود تا سارقين نتوانند وارد خانه شوند. بنابراين وجود اين حفاظ هاي روي ديوار آسايش و ايمني خاطر را به همراه مي آورد. هدف حفاظ آهني ديوار امنيت و آرامش شما شهروندان عزيز است. با توجه به اينكه حفاظ نرده ديوار بسيار مستحكم و مقاوم است بنابراين شما با وجود اين نرده ديگر نگران ورود سارقين به منزل خود نباشيد.

حفاظ ديوار كه به نام گارد فلزي يا حصار دور ديوار نيز شناخته مي شود در دور ديوار خانه يا ويلا يا باغ و همچنين خانه هاي تجاري يا مسكوني نصب مي شود.انواع حفاظ ديوار كه امروزه در فرفورژه آنلاين توليد مي شود، بسيار شكيل و زيبا مي باشد زيرا با تكنولوژي ها به روز توليد مي شود.

كاربرد حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي كه در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به راحتي اتمام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي معمولي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ ديوار مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزني و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين تر نيز استفاده كنيد.

 

زيبايي و تنوع درب فرفورژه ويلايي

 

معمولا درب فرفورژه ويلايي بايد تنوع و زيبايي در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فرفورژه ويلايي را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي نماي زيباي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا يا ورودي باغ يا پاركينگ ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فرفورژه ويلايي نسبت به خريد درب هاي مشابه ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا لاكچري مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز داشته باشيد براي خانه پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فرفورژه ويلايي بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

 

دوام درب ليزري

 

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب ليزري ويلايي امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

 

نرده فرفورژه

 

نرده فرفورژه راه پله آهني درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست

حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد

تا به اين منظور به هنگام سر خوردن يا به هر دليلي افتادن

و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از نرده فرفورژه راه پله به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.

اين مسئله زماني بيشتر خودشو نشون ميده كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند

كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن زياد است

و در صورت نبود نرده فرفورژه راه پله ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد.

اينكه شما بتوانيد كار خود را به يك متخصص در اين زمينه بسپاريد به شما كمك مي كند كه امنيت بيشتري ايجاد كنيد. نبايد به همه افراد در اين حوضه كاري اعتماد كنيد چرا كه ممكن است اعتماد شما مشكل ساز شود براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۴۷ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

انواع طراحي شبكه هاي رايانه اي براي مشاغل

انواع طراحي شبكه هاي رايانه اي براي مشاغل

شبكه هاي رايانه اي را مي توان با تعدادي از خصوصيات مختلف مانند ظرفيت ، مجوز ، ساختار ، فناوري ، هدف سازماني و غيره طبقه بندي كرد. با اين حال ، متداول ترين روش طبقه بندي شبكه ، ميزان فيزيكي يا جغرافيايي آن است. دانستن اين انواع شبكه به شما كمك مي كند تا مشخص كنيد كدام يك براي نيازهاي تجاري شما مناسب است. در بخشهاي بعدي ، نگاهي عميق به هر نوع شبكه خواهيم انداخت.

انواع شبكه ها

 

LAN چيست؟

LAN مخفف شبكه محلي است و رايج ترين و محبوب ترين طراحي شبكه است كه در بيشتر مشاغل و خانه ها يافت مي شود. اين شبكه اي است كه دستگاه ها را در يك منطقه جغرافيايي محدود به يكديگر متصل مي كند. مشخصه مشخص يك شبكه محلي اين است كه دستگاههايي را كه در يك منطقه محدود مانند ساختمان يا خانه قرار دارند متصل مي كند. با اين حال ، مقياس يا تعداد دستگاه ها LAN را محدود نمي كند. اين مي تواند بزرگ باشد مانند يك شبكه سازماني با هزاران دستگاه متصل يا كوچك مانند يك شبكه خانگي فقط با چند دستگاه.

يك شبكه محلي اداري متشكل از كابل ها ، نقاط دسترسي ، سوئيچ ها ، روترها و غيره است كه دستگاه هايي مانند رايانه ها و لپ تاپ ها را با سرورهاي داخلي ، چاپگرها متصل مي كند اما مهمتر از همه به دستگاه هاي متصل اجازه مي دهد تا به يك اتصال اينترنتي مشترك دسترسي داشته باشند. شبكه هاي محلي قوي تر شامل فايروال ها ، تعادل دهنده هاي بار ، تشخيص نفوذ شبكه ، پيوندهاي اضافي و تفكيك ترافيك از ديگر ويژگي ها هستند.

ملاحظات طراحي LAN

قبل از طراحي شبكه محلي بايد موارد زير را در نظر بگيريد:

 

  • تعداد پورت هاي مورد نياز
  • سرعت شبكه مورد نياز است به عنوان مثال 100Mbps ، 1Gbps و غيره
  • ملاحظه رسانه - اترنت ، بي سيم ، حلقه توكن و غيره
  • دستگاه هاي مورد نياز - سوئيچ ها ، روترها ، نقاط دسترسي
  • تلاش براي نصب و پيكربندي لازم است
  • سهولت مديريت

 

از مزاياي LAN اين است كه دستگاه هاي متصل مي توانند از يك اتصال اينترنتي تنها استفاده كنند ، پرونده ها را با يكديگر به اشتراك بگذارند و از چاپگرهاي مشترك استفاده كنند. اما مهمتر از همه ، از يك مكان مي توان به دستگاههاي متصل دسترسي ، مديريت و كنترل كرد.

WAN چيست؟

WAN مخفف كلان شبكه است. شبكه گسترده يك شبكه رايانه اي بزرگ است ، كه گروه هاي رايانه يا وسايل ارتباطي را در فواصل زياد به هم متصل مي كند. برخلاف LAN ، به يك موقعيت جغرافيايي واحد گره خورده نيست. شبكه هاي WAN معمولاً براي اتصال شبكه هاي دفتري خود در چندين مكان جغرافيايي مورد استفاده مشاغل قرار مي گيرند. هر يك از دفاتر معمولاً LAN مخصوص به خود را دارند و اين شبكه هاي LAN از طريق WAN متصل مي شوند.

v16_okzp.jpg

 

بنابراين ، مي توان WAN را به عنوان مجموعه اي از LAN ها يا ساير شبكه هاي ارتباطي مشاهده كرد. بزرگترين و متداول ترين نمونه WAN اينترنت است. در مقايسه با LAN ، WAN به اجزاي سخت افزاري اضافي نياز دارد. برخي از سخت افزارهاي مهم مورد نياز براي يك شبكه گسترده ، سوئيچ هاي WAN ، سرورهاي دسترسي ، مودم ها ، روترها ، آداپتورهاي ترمينال ISDN ، سوئيچ هاي خودپرداز و مالتي پلكسر هستند.

بگذاريد بگوييم شما يك دفتر در سانفرانسيسكو و يك دفتر ديگر در نيويورك داريد و مي خواهيد شبكه هاي محلي آنها را به يكديگر متصل كنيد تا از مزاياي يك شبكه متصل بهره مند شويد. اما ايجاد زيرساخت شبكه فيزيكي خود با استفاده از كابل ها ، روترها و نقاط تبادل اينترنت در طول هزاران مايل كاري نيست كه بخواهيد انجام دهيد. در عوض ، براي دستيابي به چنين ارتباطي مي توانيد از يكي از فناوري هاي WAN مختلف استفاده كنيد.

خطوط اجاره شده

خط استيجاري يك اتصال مستقيم به شبكه است كه آن را از شركتي مانند ارائه دهنده خدمات شبكه اينترنت كه قبلاً زيرساخت هاي مورد نياز شما را دارد اجاره مي كنيد. از آنجا كه خطوط اجاره به طور انحصاري براي دارنده اجاره اختصاص داده شده است ، شما عملكرد مطمئن و پهناي باند را بدست مي آوريد. به همين دلايل ، يك گزينه گران قيمت است. مبلغ پرداختي شما براي اجاره به فاصله بين شبكه هاي متصل و الزامات عملكرد بستگي دارد.

شبكه همگام نوري (SONET)

شبكه نوري همزمان يك پروتكل ارتباطي ديجيتال استاندارد شده است كه به صورت همزمان حجم زيادي از داده ها را با استفاده از يك محيط فيبر نوري در مسافت هاي طولاني انتقال مي دهد. اين امكان انتقال همزمان صدا ، داده و فيلم را با سرعتي معادل 1Gbps از طريق يك فيبر فراهم مي كند.

رله قاب

Frame Relay يك فناوري WAN براي انتقال داده ها بين LAN ها و از طريق WAN است. در اين فناوري ، داده ها در قالب بسته بندي مي شوند و از طريق يك شبكه مشترك ارسال مي شوند. براي اطمينان از رسيدن به مقصد صحيح ، هر يك از فريم ها شامل تمام اطلاعات لازم براي مسيريابي است. پيكربندي ساده و ارزانتر از خطوط اجاره اي است كه به محبوبيت آن كمك مي كند.

مجموعه پروتكل اينترنت

مجموعه پروتكل اينترنت پايه و اساس همه شبكه هاي مدرن است. همچنين به عنوان TCP / IP شناخته مي شود كه مخفف Transmission Control Protocol / Internet Protocol است. TCP / IP مشخصات آدرس دهي ، شناسايي و مسيريابي را تعريف مي كند تا رايانه ها و ساير دستگاه ها از طريق اينترنت ارتباط برقرار كنند. اگرچه بيشتر كاربران ممكن است مجموعه پروتكل اينترنت را فقط با اينترنت مرتبط كنند ، اما در واقع ، اينترنت شبكه اي از شبكه ها است و مجموعه پروتكل اينترنت مجموعه مشخصي از پروتكل ها است كه بر اتصال دستگاه ها و انتقال داده ها نظارت دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۸:۳۵ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

مرگبارترين جاي كره زمين

مرگبارترين جاي كره زمين

 

x6_nbpm.jpg

در حالي كه مكانهاي زيادي در جهان وجود دارد كه به راحتي به عنوان بازتاب بهشت ??عبور مي كنند ، اما مكانهاي ديگري وجود دارد كه حتي به دليل خطرات ناشناخته اي كه در هر گوشه اي پنهان هستند به آنها توصيه نمي شود قدم بزنند مرگبارترين جاي كره زمين. در اينجا ، ما دقيقاً درباره مكانهايي صحبت كرده ايم كه نبايد آنها را بازديد كنيد ، اگر به دنبال مقصد ايده آل براي تعطيلات هستند كه به جاي زيبا بودن ، امن نيز باشد. مطالب علمي براي همه افرادي كه حال و هواي داشتن يك تور جهاني را دارند ، توصيه مي شود از مكانهاي خاصي كه اثبات شده خطرناكترين مكانهاي جهان براي بازديد هستند ، خودداري كنيد. ما برخي از خطرناكترين ها را در اينجا ليست كرده ايم. اگر آماده يك ماجراجويي جدي هستيد ، اين مكان ها براي شما مناسب است. 10 مكان خطرناك در جهان اگر از همه اين مكانهاي خطرناك براي بازديد در جهان آگاه نبوده ايد و اين همه مدت آنها را در ليست سطل خود قرار داده ايد ، يك سورپرايز (زننده) خواهيد داشت! به پايين برويد و وحشت را در خود بگيريد! جاده جاده مرگ - جزيره مار جاده بسيار خطرناك - كشنده ترين مكان در درياچه درياچه نترون - مهمان نوازترين مناطق روي زمين Oymyakon - شرايط آب و هوايي شديد دره مرگ - شديدترين مكان در ساحل اسكلت زمين - آب و هواي سخت كوير Danakil - يك فعاليت آتشفشاني Gates Of Hell - Door To Hell North Sentinel Island - مكان ممنوع ، خطرناك و مرموز پارك ملي ماديدي - يك بهشت ??جنگل 1. جاده جاده مرگ - منبع تصوير جاده بسيار خطرناك جاده يونگاس شمالي به عنوان "جاده مرگ" براي همه شناخته شده است دلايل درستي داريد كه مي توانيد حدس بزنيد. رانندگي به سمت بالا يا پايين اين سوئيچ برگشت 43 مايل (69 كيلومتري) به دليل مه ، رانش زمين ، آبشارها و صخره ها در هر نوبت 2000 فوت (610 متر) سقوط بسيار خطرناك است. تا سال 1994 ، تقريباً 300 راننده سالانه كشته مي شدند ، نام مستعار آن را توجيه مي كردند و آن را در ليست خطرناك ترين مكان هاي بازديد از جهان قرار مي دادند. اين جاده به اندازه كافي امتداد دارد تا جنگل باراني آمازون را به پايتخت متصل كند ، و توسط مناطق كوهستاني احاطه شده است. اين بدان معناست كه بازرگانان در اتومبيل هاي سواري و اتوبوس هايي كه مي خواستند چوب و محصولات خود را در منطقه بفروشند ، يك سوال غيرمعمول نبودند. پيچ هاي مو به اندازه كافي براي هر وسيله نقليه گسترده نبودند - اين باعث شد بسياري از كاميون ها با مردم و معاش خود پايين بيايند. بايد بخوانيد: 15 رودخانه جهان: در منظره هاي مسحوركننده اطراف جهان غوطه ور شويد 2. جزيره مار - كشنده ترين مكان روي زمين منبع تصوير يك جزيره در فاصله 25 مايلي ساحل برزيل وجود دارد كه هيچ فرد محلي جرات جابجايي ندارد شايعاتي وجود دارد مبني بر اينكه آخرين ماهيگيري كه بيش از حد به ساحل خود گمراه شده است ، پيدا شده است كه روزها بعد در قايق خود در حال رانش است و در يك استخر خون بي جان است. اين جزيره اسرارآميز به ايلها دا كوئيمادا گراند معروف است و طبق گزارشات پا گذاشتن در آنجا به قدري خطرناك است كه دولت برزيل بازديد از هر كسي را غيرقانوني اعلام كرده است. تهديدات اين جزيره به شكل مارهاي طلايي لنج سر - يك گونه افعي گودال و يكي از كشنده ترين مارهاي جهان است. مطمئناً خطرناك ترين مكان روي زمين است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۲:۴۸ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

قيمت پلكسي گلاس شفاف از فروشگاه آقاي پلكسي

قيمت پلكسي گلاس شفاف از فروشگاه آقاي پلكسي

ورق پلكسي گلاس شفاف را مي توان به عنوان يكي از پركاربردترين مواد در صنعت اين روزها در نظر گرفت ، و باعث نفوذ هر چه بيشتر صنايع مي شود. اولين مارك معروف توليد كننده اين ورق ها پلكسي گلاس بود به همين دليل به ورق هاي اكريليك در بازارهاي ايران و جهان پلكسي گلاس شفاف نيز گفته مي شود.

پلكسي گلاس آينه اي (آينه طلايي و نقره اي): اين نوع پلكسي گلاس از جيوه و پلكسي گلاس شفاف ، شبيه آينه سازي ساخته شده و براي دكوراسيون داخلي ساختمان استفاده مي شود. چسب معمولاً مورد استفاده كلروفرم است. چسب مخصوص ديگر شيشه هاي plex Acrifix ، محصول شركت آلماني Evonik است.

انتخاب چسب و نحوه استفاده از آن هنگام ساختن مدل بسيار مهم است.مواد پلكسي گلاس در برابر شرايط آب و هوايي بسيار مقاوم بوده و رطوبت كمتري را به خود جذب مي كند و دوام بيشتري نسبت به شيشه دارد و داراي ضخامت كلي از يك تا 40 ميلي متر و براي محافظت از پلكسي گلاس است. ورق هاي ناشي از هرگونه ضربه ، خراش و گرد و غبار اين ورق ها با برچسب هاي مقوايي پوشانده شده اند.

در حين برش مي توانيد به راحتي طرح مورد نظر را روي اين برچسب ها طراحي كرده و سپس عمليات برش را پيش ببريد. اين ماده شفاف ، مقاوم در برابر شكستگي ، انعطاف پذير و بسيار محكم است و در بسياري از زمينه هاي صنعت استفاده مي شود. يكي از خصوصيات پلكسي گلاس روي شيشه اين است كه شيشه 90? شفافيت دارد ، اما پلكسي گلاس 92? شفافيت دارد و در برابر شيشه مقاومت بيشتري دارد و اين تفاوت باعث مي شود ورق پلكسي گلاس در بسياري از كاربردها از شيشه برتر باشد.

b6_7gn9.jpg

 

براي خريد پلكسي شفاف و يا اطلاع از آخرين قيمت پلكسي گلاس شفاف با شماره 36612145 021 تماس بگيريد.

 

قيمت پلكسي گلاس شفاف:

در اين روش فرد فروشنده  ورق هاي پلكسي گلاس شفاف را توسط دستگاه برش برش مي دهد. به عنوان مثال ، فرض كنيد براي ساخت يك جعبه كوچك پلكسي بايد مجبور به ساخت پلكسي گلاس شفاف شويد. اين در ساخت كارهاي مدل سازي بسيار مهم است. زيرا پلكسي گلاس به راحتي ذوب مي شود. براي سهولت كار مي توانيد فن را هنگام برش به ميز وصل كنيد و سپس ورق ها را روي ميز بغلتانيد و برش دهيد تا روند كار تسريع شود. به عنوان مثال ، شرايط مرز حداكثر سرعت ثابت است و آب پايين به خروجي اعمال مي شود (برابر با عمق كف پلكسي شفاف).

 برش قيمت پلكسي گلاس شفاف شيشه اي با استفاده از ليزر: بهترين روش براي برش پلكسي گلاس استفاده از ليزر است. پلكسي گلاس مشهد از كيفيت بالايي برخوردار است و كليه محصولات داراي آخرين استانداردهاي جهاني هستند.

 

 

به طور كلي محصولات طلق پلكسي گلاس شفاف به صورت يك ورق كامل و منظم در بازار موجود است. از ويژگي هاي جالب خريد ورق هاي پلكسي گلاس اين است كه مي توان آنها را به راحتي و بدون چين و چروك در محل برش برش داد.

 اين يك روش مناسب براي خريد پلكسي گلاس در تهران و كاهش هزينه هاي مصرف كننده است. علاوه بر اطمينان ، نگراني اضطراب با فن ايجاد مي شود كه با خواندن و پيروي از همه دستورالعمل هاي افراد ، اين نگراني كاهش مي يابد. با اين حال ، قيمت اين پلاستيك نه تنها در اندازه و ضخامت ، بلكه در مورد افزودني هاي صورت مانند پوشش UV و كاهش سوزاندن نور نيز انتظار مي رود. از آنجا كه پلاستيك ذوب شده مي تواند به دليل گرما تيغه را سريع حركت دهد ، اگر از تيغه متحرك استفاده مي كنيد مجبوريد از آن استفاده كنيد. در اين مرحله ، مقدار گرما مهم است زيرا اگر پلكسي گلاس گرماي زيادي را جذب كند ، خاصيت خريد ورق اكريليك خود را از دست داده و شكننده مي شود. سازنده و فروشنده پلكسي گلاس شيشه اي شفاف براي ساخت لبه هاي حروف آنها را به قطعات 8 سانتي متري برش داده و با حرارت و كلروفوم روي حروف مي بندد.

اگر نمي خواهيد پلكسي ، چوب يا فلز تراش داده شود داراي لبه هاي تيز و نامنظم باشد ، دستگاه هاي برش ليزري يكي از دستگاه هاي پيشرفته اي است كه انواع چوب و فلزات را با دقت ، سريع و بدون خطاي جزئي برش مي دهد ، مناسب آن است. اين ابزار كار شما را پاكسازي مي كند و در مدت زمان بسيار كمي تكميل مي شود. گزينه ديگر براي جلوگيري از ذوب شدن پلاستيك استفاده از بطري اسپري آب است. برش و حكاكي اينگونه مواد توسط ليزر با دقت و ظرافت بي نظيري انجام مي شود و بر خلاف چوب و پلكسي گلاس ، هيچ محدوديتي در طراحي و نقش در اين زمينه و بسياري از نماي چند سبك وجود ندارد. همچنين باعث كاهش هزينه هاي ناشي از آن مي شود. ما به جاي اين ماده از ورق اكريليك استفاده مي كنيم.

 

روي پلكسي گلاس شفاف اين فرآيند با يك دستگاه ليزر طرح و اندازه مورد نياز را كاهش مي دهد تا بالاترين كيفيت را ارائه دهد. هرچه كيفيت ورق پلكسي گلاس بالاتر باشد ، انتظار انعطاف پذيري بيشتري نيز خواهيد داشت. در استفاده از اين نوع محصولات ، مي توان به ساخت استندهاي تبليغاتي ، جعبه ها ، تريبون ها و مجسمه هاي مختلف اشاره كرد. ورق هاي پلكسي گلاس به دليل مواد منحصر به فرد و قابليت كاربردي بودن ، مزاياي زيادي نسبت به شيشه و ساير مواد دارند و باعث مي شوند كه علامت پلكسي گلاس يكي از علائم محبوب در بين كاربران باشد. ورق هاي پلكسي گلاس شفاف به يكي از مواد محبوب پنل هاي پلكسي گلاس شفاف تبديل شده اند زيرا در برابر شرايط مختلف آب و هوايي مانند باران ، نور خورشيد ، گرما ، سرما و برف بسيار مقاوم هستند. از فضاي داخلي و دكوراسيون گرفته تا فضاهاي خارجي ، محصولات بسيار متنوعي از پلكسي شفاف وجود دارد. اگر از آن در فضاي باز استفاده مي كنيد و پلكسي گلاس به مدت طولاني گرد و غبار مي شود ، فقط كافي است با يك پارچه مرطوب پلكسي گلاس شفاف و شيشه اي را پاك كنيد و مانند روز اول تميز مي شود. اين ورق ها از ماده اي ساخته شده اند كه هيچگونه گرد و غبار ، كثيفي و دوده را جذب نمي كند. ورق پلكسي گلاس به دليل تمام موارد فوق مانند انعطاف پذيري ، وزن سبك ، عايق حرارتي ، عايق حرارتي ، گرد و غبار و اشعه ماورابنفش به عنوان ماده ارزان و مقرون به صرفه طبقه بندي مي شود. براي ساخت پانل هاي پلكسي گلاس شفاف مطلوب است.

 

خريد ورق پلكسي شفاف

از كجا مي توان پلكسي گلاس شفاف خريد؟ اين ويژگي خريد ورق پلكسي گلاس شفاف آن را جايگزين خوبي براي شيشه مي كند و قيمت پلكسي گلاس در بسياري از صنايع جايگاه مناسبي پيدا كرده است. اطلاعات باليني مانند سن ، جنسيت و محل ضايعه را از پرونده پزشكي بيمار استخراج كرده و در فرم ثبت كنيد و سپس بلوك پليمر و اكريليك نمونه مربوطه را استخراج كرده و يك قسمت ورق آكريليك 5 ميكروني براي رنگ آميزي پلكسي رنگي و شفاف تهيه كنيد تا تشخيص را تأييد كنيد و وارد مطالعه شويد مقاومت در برابر حرارت ، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر ضربه بسيار قوي است. افرادي كه اين ورق ها را خريداري مي كنند معمولاً بسيار نگران هستند كه به دليل نور خورشيد و ساير عوامل رنگ اين ورق ها تغيير كند. اين ورق ها در برابر UV مقاوم هستند. آنها در برابر نور خورشيد و ساير عوامل محيطي بسيار مقاوم هستند و ساختار آنها از ايجاد هرگونه تغيير در ساختار اين ورقهاي پلكسي گلس شفاف شيشه اي از اشعه ماورا بنفش جلوگيري مي كند.

 

پلكسي گلاس شفاف در رنگهاي مختلف ، عمدتا به صورت ورق توليد و به بازار عرضه مي شود. رسانايي گرمايي ورق پلكسي گلاس بسيار كمتر از شيشه است ، بنابراين عايق حرارتي مناسبي در بين عموم است. اگر مي خواهيد پلكسي گلاس با كيفيت و مقرون به صرفه خريداري كنيد ، ما فروشگاه "آقاي پلكسي" را به شما معرفي خواهيم كرد. نسخه خاصي از اين مدل پلكسي وجود دارد كه به راحتي مي توان آن را به سطوح صاف مانند ديوارها ، مانند كاشي ها چسباند ، اين پلاستيك ها از يك طرف چسبانده مي شوند و قسمت ديگر آن ها داراي قسمت رنگي تالك است. امروزه يكي از پركاربردترين تالك ها در بازار پلكسي گلاس رنگي است ، همانطور كه از نام آن پيداست ، در رنگ هاي متنوعي توليد و به بازار عرضه مي شود و امكان سفارش اين تالك ها با درجات مختلف شفافيت با توجه به نياز آنها وجود دارد. . مجموعه پان ليزر به اين مشتريان امكان پرداخت هزينه پلكسي گلاس مورد نياز خود را مي دهد.

 

 

خصوصيات بارز طلق هاي پلكسي گلاس شفاف موجب شده تا از آن در بخش هاي ساختماني و حتي در صنايع گوناگون استفاده شود. از جمله مزيت هاي اين طلق ها عبارت هستند از:

  • مقاومت بسيار بالا
  • وزن پايين
  • فرم دهي به صورت هاي مختلف
  • استقامت در برابر مواد شيميايي مختلف

اين اوراق با قابليت­هاي ارزنده توانسته­اند جايگزين مناسبي براي فلزات گوناگون باشند. كاربرد و قيمت ورق پلكسي شفاف به حدي است كه جزو كالاهاي پرمصرف در سطح جهان معرفي شده است.

پيشنهاد مي كنم براي خريد پلكسي شفاف يا اطلاع از آخرين قيمت پلكسي گلاس شفاف به سايت آقاي پلكسي (mrplexi.ir) مراجعه و از قيمت فروش ورق پلكسي شفاف مطلع شويد.

مرجع:

قيمت پلكسي گلاس شفاف از فروشگاه آقاي پلكسي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۶:۳۸ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۷:۴۴ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)

تشخيص نفوذ غير مجاز افراد در دوربين مداربسته چيست؟

تشخيص نفوذ غير مجاز افراد در دوربين مداربسته چيست؟

 

 

حريم منازل شخصي و محل كار افراد همواره در معرض خطر نفوذ سارقين قرار داارد و مي تواند خسارت هاي مالي، جاني و ... را به دنبال داشته باشد. زماني كه به روش‌ هاي جلوگيري سرقت و ورود غيرمجاز افراد مي‌انديشيم، فاكتورهاي مهمي ‌وجود دارند كه بايد به آنها توجه شود.
در اين راستا، به منظور ارتقا عملكردهاي نظارتي و برقراري امنيت در مكان هاي مختلف اداري تجاري و منازل شخصي تا بحال سيستم هاي حفاظتي مختلفي با تكنولوژي هاي متنوعي ابداع گرديده است كه از جمله آنها مي توان به سيستم هاي نظارتي مداربسته اشاره نمود.
تشخيص نفوذ يك تابع تحليلي از مجموعه ويژگي هاي هوشمند دوربين هاي تحت شبكه است. يكي از قابليت هاي موجود در دوربين هاي مداربسته و سيستم هاي حفاظتي جهت تشخيص ورود افراد قابليت تشخيص نفوذ و يا Intrusion Detection است.
هشدارهاي نفوذ يا سرقت، سيستم هايي هستند كه براي شناسايي ورود غيرمجاز افراد به داخل به ساختمان يا محل زندگي طراحي شده اند.اين سيستم ها زير مجموعه توابع تحليلي VCA يا همان پردازش تصوير هستند.

نحوه عملكرد

با فعال نمودن اين قابليت در دوربين مداربسته در صورت ورود فرد يا افراد مختلف به يك منطقه غير مجاز از پيش تعيين شده دوربين به صورت اتوماتيك آن را تشخيص داده و توسط روش هاي مختلفي اعم از به صدا درآوردن آلارم و يا شروع ضبط هشدارهاي لازم را مي دهد.
دوربين اين كار را با استفاده از الگوريتم هاي پيشرفته اي كه در نرم افزار آن تعبيه شده است انجام مي دهد زماني كه فرد وارد منطقه غير مجاز مي شود دوربين شروع به آناليز سوژه مي نمايد و اگرابعاد سوژه بر خلاف پارامترهاي تعريف شده باشد زنگ هشدار را به صدا در مي آورد.

نحوه فعال نمودن

1. تعيين محدوده مورد نظر: براي فعال نمودن اين قابليت در دوربين ابتدا بايد محدوده مورد نظر خود را با كشيدن خطوط فرضي در نرم افزار مشخص نماييم. دوربين هاي مدار بسته هوشمند قابليت اين را دارند كه تا 4 منطقه فرضي را پوشش دهند.
2.
تعيين Threshold: منظور از Threshold همان آستانه زماني است كه همان مدت زمان لازم براي به صدا درآمدن زنگ هاي آلارم پس از ورود فرد به منطقه مورد نظر است. براي مثال اين زمان را مي توان بر روي 0 تا 10 ثانيه تنظيم نمود.
3.
تعيين ميزان Sensivity: ميزان Sensivity يا حساسيت مربوط به ابعاد سوژه هاي مختلفي است كه وارد محوطه مي گردند. با تنظيم ميزان Sensivity روي مقادير خاص باعث مي گردد تا دوربين تنها نسبت به ورود سوژه هايي با ابعاد مشخص و تعريف شده حساسيت نشان مي دهد. ميزان Sensivity مي تواند از 0 تال 100 درصد باشد.

مزاياي قابليت تشخيص نفوذ

از مزاياي وجود اين سيستم مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • با استفاده از قابليت تشخيص نفوذ ديگر نيازي به استخدام اپراتور جهت نظارت بر تصاوير ارسالي ااز دوربين ها وجود ندارد و به اين ترتيب در هزينه ها صرفه جويي مي گردد.
  • به وسيله اين فناوري مي توان رفت و آمد افراد را در محل كار يا شركت هاي بزرگ از اتاقي به اتاق ديگر كنترل و محدود نمود.
  • كارايي اين سيستم در كنترل درب ورودي بسيار بالا بوده و بوسيله آن ميتوان ورود و خروج افراد از درب هاي مختلف را تحت نظارت قرار داد.
  • در صورتيكه كه در محل حضور نداشته باشيد مي توانيد هشدار هاي لازم را از راه دور بر روي تلفن همراه و يا در ساير دستگاه ها دريافت نماييد.

 

منابعي براي مطالعه بيشتر:

  1. دوربين بولت هايك ويژن
  2. نمايش تكنولوژي مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) هايك ويژن
  3. هوشمند سازي صنايع خرده فروشي با دوربين مدار بسته هايك ويژن
  4. دوربين مدار بسته براي نصب در اماكن تجاري و كارخانه
  5. دوربين مدار بسته بدون اينترنت
  6. دوربين مداربسته پرنده آمازون
  7. بهبود امنيت انتقال تصوير دوربين مداربسته
  8. آموزش انتقال تصوير دوربين مدار بسته
  9. دوربينهاي پوشيدني و قابل نصب بر روي لباس
  10. پهپاد حفاظتي و بازار رو به رشد پهپادها
  11. حفاظت از مرز ها در دوران پسا كرونا
  12. حفاظت سايبري در دوربين هاي مداربسته
  13. نكات حفاظت سايبري در زمان دوركاري
  14. مزاياي سيستم امنيتي يكپارچه

بهينه‌سازي امنيتي رويدادهاي بزرگ با نظارت ويدئويي هوشمند

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۴۳ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)