کتاب کتاب .

کتاب

فواید روغن حیوانی محلی؛ اکسیری برای بازگشت سلامتی

هیچ عنصر غذایی بدی در روغن حیوانی وجود ندارد. با تحقیقاتی که در طول سال ها انجام شده است، مشخص شده است که به جای آسیب رساندن به بدن، روغن حیوانی گاوی اصل برای شما مناسب است. معلوم شد که مادربزرگ‌های ما بسیار آگاه بوده‌اند که غذا را در روغن حیوانی محلی می‌پزند و آن را به کاسه‌های دال و برنج بخارپز می‌کردند. در کتب مقدس آن را مساوی طلا دانسته اند. با توجه به فواید شگفت انگیز آن، اجداد ما ارزش واقعی روغن حیوانی گاوی اصل را می دانستند!

 

ارزش غذایی روغن حیوانی محلی:

 

  • روغن حیوانی گاوی اصل یک غذای پر کالری است. 100 میلی لیتر روغن زرد گاوی883 کالری انرژی می دهد.
  • روغن حیوانی گاوی اصل کاملاً چربی است و مقدار قابل توجهی پروتئین، کربوهیدرات، قند یا فیبر ندارد. 100 میلی لیتر روغن حیوانی محلی تقریباً 99.8 گرم چربی دارد. بیشتر چربی موجود در روغن حیوانی ، چربی اشباع شده است. همچنین حاوی کلسترول است.
  • اگر منبع روغن حیوانی محلی، شیر گاوهایی باشد که با علف تغذیه می‌شوند، روغن حیوانی محلی سرشار از ویتامین A، ویتامین E و ویتامین K است. همچنین حاوی اسید بوتیریک است.

 

 

 

در اینجا 15 مزیت شگفت انگیز روغن حیوانی گاوی اصل به شرح زیر است:

 

 

1.  روغن گاوی دارای چربی های سالم است

 

تحقیقات ثابت می کند که روغن حیوانی گاوی اصل کم چرب است. چربی های سالمی دارد که باعث می شود کلسترول خوب را به بدن اضافه کند. روغن حیوانی گاوی اصل مانند سایر اشکال چربی باعث بیماری قلبی نمی شود.

 

 

2. به سیستم گوارش کمک می کند

 

مصرف روغن حیوانی محلی به شدت با روده سالم مرتبط است. در زمان‌های قدیم، اجداد ما قبل از هر وعده غذایی یک قاشق روغن حیوانی محلی می‌خوردند. روده را پوشانده و احتمال زخم و سرطان را کاهش می دهد.

 

 

3. تقویت سیستم ایمنی بدن با روغن حیوانی

 

روغن زرد گاوی سرشار از اسید بوتیریک است که به بدن در تولید سلول های T که با بیماری ها مبارزه می کنند کمک می کند. از این روی یک منبع غنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است و همچنین مراقبت از شما برای دچار نشدن به بیماری های روانی نشات گرفته از تغذیه ناسالم را نیز تا اندازه قابل توجهی تحقق می بخشد.

 

4. منبع ویتامین های ضروری

 

روغن زرد گاوی منبع قابل اعتمادی از ویتامین های مهم محلول در روغن A و E است که برای داشتن کبد سالم، هورمون های متعادل و باروری مورد نیاز است.

 

5. روغن محلی ضد التهاب و ضد سرطان

 

روغن زرد گاوی دارای اسید بوتیریک است که یک ترکیب ضد سرطان است. آنتی اکسیدان های موجود در روغن زرد آن را ضد التهاب می کند.

 

6. بهترین غذا برای عدم تحمل لاکتوز

 

روغن کرمانشاهی روغنی بدون لاکتوز است. در کسانی که از عدم تحمل لبنیات یا کازئین رنج می برند، آلرژی ایجاد نمی کند.

برای خرید روغن حیوانی کرمانشاهی درجه یک یا همان روغن حیوانی اصل به همین فروشگاه مذکور مراجعه نمایید و بهترین روغن حیوانی ایران را از ایشان تهیه نمایید.

 

7. روغن حیوانی اصل سوختگی را درمان می کند

 

روغن گاوی یکی از بی خطرترین لوازم آرایشی پوستی است. دوستدار پوست است و به درمان سوختگی کمک می کند.

 

8. پوست سالم با بهترین روغن حیوانی در بازار

 

روغن زرد گاوی سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب و نرم کننده طبیعی است و با حفظ رطوبت، بهبود ترمیم پوست، درمان ترک ها و نرم شدن پوست، به شما کمک می کند تا پوستی سالم داشته باشید. این نیز یکی از فواید سنتی محبوب روغن حیوانی محلی است.

 

9. بهبود موی سر و تقویت پوست سر

 

با توجه به وجود ویتامین E و این واقعیت که می تواند ضخامت مو را بهبود بخشد، روغن کشی برای استفاده روی مو و پوست سر عالی است. مزایای سلامتی روغن حیوانی گاوی اصل به این معنی است که به دلیل خواص مرطوب کنندگی آن می تواند خشکی و خارش پوست سر را نیز کاهش دهد.

 

 

10. تقویت استخوان ها با روغن حیوانی کرمانشاهی

 

روغن حیوانی گاوی اصل سرشار از ویتامین K است که به جذب کلسیم کمک می کند. به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند و از تصلب شرایین جلوگیری می کند.

 

 

11. روغن محلی گاوی اختلال عملکرد تیروئید را درمان می کند

 

از آنجایی که مصرف روغن حیوانی محلی باعث متعادل شدن هورمون ها می شود، در اختلال عملکرد تیروئید موثر است.

 

12. کاهش وزن

 

روغن حیوانی گاوی اصل متابولیسم بدن را افزایش می دهد و آن را به یک وسیله ایده آل برای کاهش وزن تبدیل می کند. مصرف روغن حیوانی محلی باعث سوزاندن سایر چربی های بدن و در نتیجه کاهش وزن می شود.

 

13. نقطه دود بالا در روغن حیوانی

 

روغن زرد گاوی در دمای بالا به رادیکال های آزاد تجزیه نمی شود. رادیکال های آزاد در میان سایر بیماری ها مسئول سرطان هستند. این باعث می شود که یک محیط ایده آل و یک چربی پایدار برای پختن و سرخ کردن غذا باشد.

 

14. درمان مشکلات قاعدگی  با روغن حیوانی اصل

 

روغن حیوانی گاوی اصل تمایل به متعادل کردن هورمون‌های بدن دارد. اگر به دنبال رهایی از مشکلات قاعدگی مانند PMS و پریودهای نامنظم هستید، این یک رقیب ایده آل است.

 

15. یک پیش غذا

 

مصرف روغن زرد گاوی باعث افزایش اشتها در کودکان و بزرگسالان می شود. این دلیل دیگری برای اضافه کردن آن به غذای کودک است.

 

 

16. طعم غذا را تقویت می کند

 

روغن حیوانی محلی طعم هر غذایی را که به آن اضافه می شود افزایش می دهد – یک کاسه دال بعد از افزودن روغن حیوانی محلی خوشمزه تر می شود.

 

17. روغن حیوانی یک غذای عالی

 

روغن حیوانی گاوی اصل عناصر سمی را در بدن دفع می کند و به پاکسازی بدن از مواد مضر کمک می کند. این یکی از غذاهای بسیار مفید و بی نظیر در دنیا است.

 

مصرف منظم روغن حیوانی گاوی اصل منجر به کاهش سطح استرس و اضطراب می شود.

 

 

طرز تهیه روغن حیوانی از کره

 

  • روغن زرد حیوانی خوشمزه و سالم را می توان با استفاده از کره پر چرب یا غلیظ تهیه کرد. می توانید آن را از فروشگاه های معتبر که تولید محلی و غیر صنعتی دارند، بخرید یا خامه غلیظی را که روی شیر می نشیند جمع آوری کنید.
  • حدود 2 فنجان خامه غلیظ بردارید و حدود 1 قاشق غذاخوری کشک به آن اضافه کنید. حدود 7 تا 8 ساعت آن را بیرون بگذارید.
  • سپس خامه را به مدت 5 تا 6 ساعت در یخچال قرار دهید.
  • آب سرد را به این خامه اضافه کنید و در غذاساز مخلوط کنید تا کره جدا شود و دوغ باقی بماند. از این دوغ می توانید برای مصارف مختلف استفاده کنید.
  • کره را بردارید و دو یا سه بار خوب بشویید. سپس این کره را برای گرم شدن داخل قابلمه بریزید و روی شعلع اجاق گاز بگذارید.
  • وقتی کره شروع به جوشیدن کرد، هر از گاهی هم بزنید. هر نوع کفی و ذرات دوغی که روی روغن قرار می گیرد را دور بریزید
  • قسمت مایع به تدریج تبخیر می شود و مواد جامد شیر در کف تابه می نشیند.
  • مایع زرد طلایی باقیمانده روغن محلی است. بعد از خنک شدن آن را صاف کنید تا روغن طلایی محلی اصل را به دست آورید
  • روغن کرمانشاهی را در ظرف دربسته نگهداری کنید.

 

قیمت روغن گاوی

 

اگر به دنبال قیمت روغن حیوانی اصل و صد در صد طبیعی هستید، روی همین لینک کلیک کرده و اقدا به خرید روغن حیوانی گاوی اصل کنید. این یک پیشنهاد بی نظیر بری شما است!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۹:۱۶ توسط:کتاب موضوع: نظرات (0)