کتاب کتاب .

کتاب

آشنایی با انواع مدل سقف شیروانی

آشنایی با انواع مدل سقف شیروانی

 

سقف های شیروانی حائز مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های ویژه خود را دارند و در پیوستگی مطلب به گونه ها مدل ها و ویژگی ها آن ها می پردازیم.

سقف های شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

جنس و مدل سقف شیروانی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. به کارگیری آسفالت در سقف شیروانی اغلب در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از کمپانی های گوناگون و با رنگ ها و سبک های مختلف فرآوری می شوند. استفاده از متریال سفال در سقف شیروانی دیرینگی طولانی داشته و از گذشته تا به امروز حائز طرفداران ویژه خویش می باشد. این متریال حس و حال کهن به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال حائز بها فوقانی می باشد و زیاد شکننده است ولی گزینه ای دلخواه و زیاد خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی اغلب برای ساختمان هایی با نما و سخیف کهنه رهنمود می شود.

مدل ساخت سقف پلی کربنات حیاط خلوت ( قسمت اول )

 

تولید نورگیر حیاط خلوت پلی کربنات در امروز خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. تولیدکنندگان

به علت ویژگی های منحصر به فرد و خاص سقف پلی کربنات شفاف را به تولید عمده. سقف نورگیر ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا درست کردن سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید.

می توانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها نوع ها و اقسام طرح های جدید سقف پلی کربنات را مشاهده کرده و به جهت خرید آن ها با متولیان و کارشناسان امر مشورت های لازم را انجام دهید. و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده و بهره را ببرید.

نکته قابل توجهی که در مورد ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد.

تنوع  قیمت نورگیر پلی کربنات پاسیو

 

زمانی که میخواهید بهترین و مناسبترین گزینه را برای نورگیر گلخانه های خود یا پوشش انواع و اقسام سقف های از جمله سقف های شیب دار، سقف پارکینگ ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا استختر یا هر نوع پوشش دیگری از سقف نورگیر استفاده لازم را ببرید،

قبل از آنکه به خرید این نوع از سقف ها اقدام کنید ، لازم به توضیح است که بایستی

حتما به یک سری نکته ها و عامل ها دقت نظر کافی داشته باشید.

طریقه ساخت ورقه های سر درب آردواز چگونه هست؟

 

ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.

دقت داشته باشید که سقف کاذب و خرید آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف کاذب و زیبای آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف کاذب و زیبای آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید از حفاظ سازه سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب آنلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۰:۴۶ توسط:کتاب موضوع: نظرات (0)