كتاب كتاب .

كتاب

هر آنچه در مورد جك S? بايد بدانيد

هر آنچه در مورد جك S? بايد بدانيد

وقتي صحبت از آپشن‌ها به ميان مي‌آيد، چيزي بيشتر از شيشه‌هاي برقي نمي‌بينيد، و با خريد يك برند چيني، قبول همه اين موارد برايتان سخت است. در اين شرايط برند چيني جك چند سالي بود كه قوانين بازي را در بازار زير 100 ميليوني تعديل مي كرد. 15 ميليون بيشتر از هموطنانش براي تسلط بر خودروهاي سدان اتوماتيك در بازار ايران رقابت مي كردند.

 

q8_f0c1.jpg

 

با توجه به سابقه و عملكرد خوب برند جك در ايران و محصولات مختلف آن، مشتريان در بازار خودروهاي شاسي بلند ترسي ندارند كه طعم رقابت شاسي بلندهاي جك در بازار را بچشند و ببينند كه آيا مي توانند قيمت هاي بهتر و امكانات و تكنيك هاي بهتري داشته باشند. برند جك در ايران از محبوبيت بالايي برخوردار مي باشد و لوازم يدكي جك s5 نيز به راحتي در دسترس مي باشد و مصرف كنندگان ميتوانند با يك سرچ ساده در گوگل به فروشندگان زيادي متصل شوند.

 مشخصات در اين زمينه يا نه. ? كرمان موتور با دست زدن به اين درخواست از ورود شاسي بلند شهري جك به ايران در سال گذشته خبر داد و اين شاسي بلند را در چند نمايشگاه استاني در ماه هاي اخير به نمايش گذاشت. درست زماني كه بازار كاميون‌هاي دو بازيگر چين روزهاي ضعيفي را سپري مي‌كرد، S5 آماده حضور در ميدان مسابقه در خاك ايران بود.

 S5 تصميمي براي مبارزه براي عدالت ندارد. با رقبا برابري مي كند اما اين توانايي را دارد كه در كمترين زمان ممكن به بازار شاسي بلندهاي ايران زير 100 ميليون تومان ضربه بزند. همه چيزهايي كه تا به حال گفته شد را فراموش كنيد و در يك سفر دو روزه با JAC S5 Dodge به ما بپيونديد. اين تجربه مي تواند بهترين فرصت براي شناخت اولين JAC بزرگ در ايران باشد.

حقيقت را بپرسيد، پاسخ اين سوال در نگاه اول براي ما چندان واضح نبود. در اولين مواجهه با اين خودرو، گل و خاكي كه بر چهره آشناي آن گذاشته شده بود، اجازه نمي داد آنطور كه بايد آن را به زمين بزنيم، اما پس از آب بدن كه گرد و غبار از چهره آن پاك شد، فرصت بررسي و تحليل فراهم شد.

 از ديدگاه مشتري، S5 چهره اي كسل كننده ندارد. خطوط دماغه، كاپوت و پيچيدگي هاي سپر باعث مي شود چند دقيقه به صورت آن خيره شويد. ورودي هواي بزرگ در پايين سپر، فريم هاي كرومي روي دريچه هوا، اطراف مه شكن ها و جلوپنجره كوچك قطعاتي هستند كه به تناسب خودرو با رنگ مشكي روي بدنه سفيد همخواني ندارند. طراحي جلوي خودرو خواه ناخواه در بازار ايران شباهت زيادي به كراس اوور S5 هيونداي يعني مدل ix35 دارد و همين مشكل باعث شد تا در هنگام تست با وجود نصب فني، توجه چنداني به آن نشود. لوازم يدكي جك در بازار امروزه براحتي قابل تهيه مي باشد و مصرف كنندگان اين خودروها ديگر نگراني از اين بابت ندارند.

 صفحه آزمايشي روي ماشين، اما وقتي نوبت به نماي جانبي مي رسد. با رسيدن خودرو، شكل كوپه عقب خودرو جلب توجه كرد و در نهايت با ظاهر شدن نماي عقب ايراني هاي شاسي بلند، كنجكاوي خود را پنهان نكردند. در عقب، اولين چيزي كه به سمت شما مي‌پرد، چراغ‌هاي جلوي باريك و افقي اين خودرو است كه به همراه قسمت شكسته پلاك، آن را شبيه يك شاسي بلند آئودي مي‌كند. چيزي كه چيني ها الهام مي نامند چيزي جز كپي كردن نيست! وقتي از بالاي اين قسمت به پايين نگاه مي كنيد، شگفتي هاي S5 شروع به نمايان شدن مي كند و ناگهان دو لوله اگزوز روي سپر مشكي رنگ ظاهر مي شود.

حتما مثل ما وقتي براي اولين بار با S5 آشنا مي شويد تعجب مي كنيد مگر اينكه اين ماشين چيني موتوري غير از هموطنانش داشته باشد كه براي آن دو لوله اگزوز تعبيه شده باشد و در بهترين حالت فكر كنيد اين دو خروجي صرفا تزئيني هستند اما در واقع اين خروجي ها هر دو جنبه تزئيني دارند و گوشه اي از آنچه را كه قرار است پشت فرمان S5 لمس كنيد را به شما نشان مي دهند. از جمله آپشن هايي كه در ظاهر S5 به چشم مي خورد، مي توان به آينه هاي مجهز به راهنماي LED با امكان جمع شدن دستي و رينگ هاي 17 اينچي كه روي لاستيك هاي 225/60 قرار دارند، اشاره كرد.

 

 

 

ابعاد جك

S5 براي رقابت در بازار ايران با همتايان كره اي خود از راه خود خارج شده است و به همين دليل طول و عرض اين خودرو كاملاً مشابه اسپورتيج و توسان است، اما از نظر ارتفاع، S5 است. حدود 2 سانتي متر بالاتر از كره اي است. طول S5 4.4 متر، عرض 1.8 متر و ارتفاع 1.66 متر در مقايسه با X33 در همه جهات به جز ارتفاع است. ابعاد خارجي مي تواند تاثير زيادي بر فضاي سرنشينان داشته باشد به همين دليل فاصله بين دو محور در خودروها معيار اساسي محسوب مي شود زيرا در واقع فضاي سرنشينان بين دو محور در نظر گرفته مي شود. فاصله دو محور S5 برابر با 2645 ميلي متر است كه 10 سانتي متر بيشتر از X33 UV است و دقيقاً هم سطح اسپورتيج و توسان است. S5 در حالت ايستاده و بدون سرنشين و بار 21 سانتي متر از سطح زمين فاصله دارد كه در موقعيت كامل از نظر سرنشين و بار حداقل 17 سانتي متر و عددي مشابه با رقباي كره اي است.

فروشگاه ديجي كار در زمينه پخش لوازم يدكي جك در بازار تهران فعال مي باشد كه شما مصرف كنندگان مي توانيد با يك تماس به راحتي قطعه مورد نظرتان را بصورت تلفني سفارش دهيد و در محل خود تحيول بگيريد شماره هاي تماس فروئشگاه 09128389667 و 02136058442 مي باشد.

منبع: نوداد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۰۴ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)