كتاب كتاب .

كتاب

افزايش لايك اينستاگرام

افزايش لايك اينستاگرام

اين روزها اپليكيشن هايي مثل اينستاگرام به منبع درآمد بسياري از افراد تبديل شده‌اند. اما كسب درآمد از اينستاگرام به همين سادگي نيست و براي اينكه يك پيج اينستا به درآمدزايي برسد، نيازمند اين خواهيد بود كه تعداد فالوورها و لايك هاي پست هايتان افزايش يابد.

روش هاي مختلفي به منظور افزايش لايك در اينستاگرام وجود دارند كه البته اغلب آن ها بازده آني را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزايش تعداد لايك پست هايتان مي‌شوند. در ادامه اين مقاله قصد داريم به آموزش 13 روش موثر براي افزايش لايك اينستاگرام بپردازيم.

https://myspace.com/saimamarin2

 

 

به طور كلي هر چه تعداد لايك پست هاي اينستاگرام شما افزايش يابد، بدان معناست كه شما محبوب تر شده‌ايد و افزايش محبوبيت شما مي‌تواند منجر به جذب تبليغات و كسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزايش لايك اينستاگرام خواهيم بود؟

?. دست از كار نكشيد؛ مدام محتوا توليد كنيد

هر كسب‌وكاري براي جذب فالوور و افزايش نرخ تعامل بايد در اينستاگرام فعال باشد؛ اما شايد بپرسيد چقدر فعال؟ پاسخ روشني براي اين سوال وجود ندارد و به ميزان رقابت در حوزه? فعاليت شما بستگي دارد؛ ولي شما بايد در طول يك روز، حداقل يك پست منتشر كنيد.

توليد مداوم محتوا باعث مي‌شود كه فرصت بيشتري براي جذب مخاطب جديد داشته باشيد. زمان انتشار پست‌ هم در ديده شدن در فيد دنبال‌كنندگان و به‌تبع آن، راهيابي به اكسپلور تاثير دارد. هيچ‌كس نمي‌تواند مانند اينسايت اينستاگرام شما را در اين زمينه راهنمايي كند. ما مي‌توانيم طبق تجربه و شواهد به شما پيشنهاد كنيم پست‌ها را ? صبح يا ? تا ? بعدازظهر منتشر كنيد؛ ولي بهتر است آمار و ارقام اينسايت خودتان را بررسي كنيد تا متوجه شويد مخاطبان شما در چه ساعتي از روز بيشتر فعاليت مي‌كنند. (چنانچه مي‌خواهيد بدانيد كه اكسپلور چيست و چگونه مي‌توان به آن راه پيدا كرد، مطالعه اين مقاله را به ش2. پست كردن عكس ها و ويديو ها در زمان مناسب

يكي از موثر ترين عناصر افزايش لايك در اينستاگرام مي‌توان به پست گذاشتن در زمان هاي شلوغي اينستاگرام اشاره كرد.

https://disqus.com/by/saimamarin2/about/

 

 

 افزايش لايك اينستاگرام

در ايران اين زمان را مي‌توان ساعت پنج تا هفت عصر و يازده شب به بعد گفت همچنين در زمان مدارس، بعد از تعطيلي زمان مدرسه بهترين زمان براي پست گذاري مي‌باشد اگر كاربراني با رنج سني پاييني داريد.

 

3. نظر بدهيد تا ديده شويد

 افزايش لايك اينستاگرام

يكي ديگر از ترفند هاي افزايش بازديد از صفحه اينستاگرامي (پيج) نظر دادن در زير پست هاي ديگران است اين امر به شما كمك مي‌كند تا كاربران فعال شما را بشناسند و با نظر دادن و لايك كردن پست هاي شما آمار لايك و نظر شما را بالا برده كه اين امر بسيار مي‌‌تواند در شناخته شدن شما موثر باشد و در نتيجه باعث كسب درآمد شما از طريق اينستاگرام شود.

https://www.goodreads.com/user/show/155388146-saima-marin

?. استفاده از هشتگ ها براي افزايش لايك اينستاگرام

با استفاده از هشتگ‌هاي صحيح و مرتبط، پست‌هاي شما در سرچ اينستاگرام ظاهر مي‌شوند و كاربران با سرچ هشتگ مي توانند پست شما را مشاهده كنند. با نوشتن هشتگ‌ درست و مرتبط به محتوا، امكان ديده شدن پست توسط مخاطبان جديد و در نتيجه افزايش لايك هشتگ در اينستاگرام وجود دارد.

در مورد هشتگ مي توانيد مقاله نحوه هشتگ گذاري در اينستاگرام را بخوانيد.

?. از كپشني استفاده كنيد كه مخاطبان را تحت تاثير قرار دهند

عناوين يا كپشن‌ها محتواي بسيار مهم و تاثيرگذار هستند كه در موفقيت پست‌هاي ارسالي سهم بسزايي دارند. عناوين پيام يا پست شما بايد جذاب، مرتبط، تاثيرگذار، قانع‌كننده، اغواكننده و هدفمند باشند.

براي جذابيت بيشتر مي توانيد از تغيير فونت اينستاگرام استفاده كنيد.

?. تگ كردن افراد

با تگ كردن كاربراني كه به كسب‌وكار شما مرتبط هستند براي آنها ارزش قائل مي‌شويد و به‌طور مستقيم توجه آنها را جلب و آنها را وادار مي‌كنيد با پيج شما تعامل داشته باشند. همچنين، دوستان خود را تگ كنيد و از ديگران درخواست كنيد دوستان خود را نيز تگ كنند تا بيشتر ديده شويد.

1) فيس بوك و اينستاگرام در كنار هم

به اين آمار دقت كنيد:

بيش از ?? درصد از كاربران شبكه اجتماعي اينستاگرام، عضويت دارنددر فيسبوك هم فعاليت مي كنند.

?% از كساني كه در فيسبوك با شما ارتباط دارند در اينستاگرام نيز شما را فالو دارند

پس با توجه به مطالب گفته شده بالا يكي از راهكارهاي افزايش فالوورها، اتصال اكانت اين دو شبكه اجتماعي است. با اينكار دوستان و آشنايان شما در هر شبكه اي كه باشند پروفايل شما را مشاهده خواهند كرد. مي توانيد با ارسال يك Status در فيسبوك، پيج اينستاگرامي خود را به دوستان فيسبوكي خود معرفي كنيد.

 

فالوورهاي شما علاقه اي به كارتان ندارند

اين قضيه بيشتر در زماني كه از طريق تبليغات اقدام به جذب فالوور مي كنيد اتفاق مي افتد. در بسياري از مواقع ديده شده كاربراني كه از طريق تبليغات وارد پيجي مي شوند و آن را فالو مي كنند صرفا از روي حس كنجكاوي اين كار را كرده اند و از همه بدتر زماني است كه اين كاربران شما را هنوز دنبال مي كنند.

در اين صورت ممكن است با پست هاي شما تعامل برقرار نكنند و طبق الگوريتم اينستاگرام به طور كلي اين قضيه روي پيج شما تاثير گذار خواهد بود. چون ممكن است پست هاي شما كمتر ديده شود. همين باعث مي شود پست هاي جديدي كه منتشر مي كنيد كمتر لايك بگيرد.

پس بهتر است فقط افرادي را جذب كنيد كه به حوزه كاري تان علاقه مند باشند نه هر كسي را!

5. عنوان جذاب ولي دقيق بنويسيد!

در پست ها و ريلزهايي كه براي آن ها كاور تنظيم ميكنيد، اكثرا يك عنوان چند كلمه اي نيز نوشته ميشود. هرچقدر عنوان محتواي شما جذاب و اصولي باشد، امكان بيشتري وجود دارد كه توجه كاربر را جلب كنيد؛ اما بايد مواظب باشيد كه در اين قسمت از عنوان گمراه كننده استفاده نكنيد! بگذاريد كمي راحت تر حرف بزنيم. اگر لايك بيشتر ميخواهيد، بايد رضايت كاربر را جلب كنيد. اينكه در عنوان پست يا ريلز به موردي اشاره كنيد كه قرار نيست در پست در مورد آن حرف بزنيد، شايد بازديدكننده بيشتري براي شما جلب كند، اما نارضايتي بيشتري نيز به دنبال خواهد داشت.

سعي كنيد عنوان پست اينستاگرام شما دقيق، كوتاه، جذاب و گيرا باشد. همچنين، از چينش و فونت مناسب استفاده كنيد و نيز سعي كنيد دقيقا همان چيزي را در عنوان بنويسيد كه قرار است در مورد آن صحبت كنيد.

?? براي نوشتن عنوان هاي محتوات نياز نيس از روش هاي عجيب غريب استفاده كني!

خيلي راحت مقاله ليست رايگان بهترين تكنيك ها و فرمول هاي نوشتن عنوان جادويي براي پست اينستاگرام رو بخون و به يك عنوان نويس حرفه اي در اينستاگرام تبديل شو!

بهترين روش هاي افزايش لايك اينستاگرام : پست هاي مرتبط با رويدادهاي پيش رو را ارسال كنيد!

ارسال پست هاي به روز و محبوب هم يكي ديگر از روش هاييست كه مي‌تواند منجر به افزايش لايك پست هاي شما در اينستاگرام شود. براي مثال زماني كه به كريسمس يا هر رويداد ديگري نزديك مي‌شويد، عكس هاي مرتبط با آن ترند (Trend) مي‌شوند و پست كردن عكس هاي مرتبط با آن رويداد در پيج اينستاگرام شما مي‌تواند منجر به افزايش لايك شود. البته در نظر داشته باشيد كه حتما بايد براي پست هاي خود هشتگ هاي مناسب انتخاب كنيد تا در اكسپلور اينستاگرام قابل مشاهده باشند.

بهترين روش هاي افزايش لايك اينستاگرام : پست هاي با سوژه محبوب ارسال كنيد

تجربه نشان داده كه كاربران اينستاگرام در هر كجاي دنيا علاقمند سوژه هاي خاصي هستند كه اگر بتوانيد آن سوژه ها را پيدا كنيد و مرتبط با آن ها پست ارسال كنيد، مطمئنا بيشتر به چشم مي‌آييد و اين مسئله منجر به افزايش لايك اينستاگرام شما مي‌شود. براي مثال ويدئوهاي طنز در يك بازه زماني به شدت در اينستاگرام محبوب شده بودند يا دابسمش و غيره همگي از موضوعات و سوژه هايي هستند كه در بازه هاي زماني خاصي محبوب مي‌شوند. سعي كنيد اين سوژه هاي محبوب را شناسايي و پست هايتان را تا حد امكان به آن ها مرتبط كنيد.

https://www.fanfiction.net/u/15556016/

https://seekingalpha.com/user/57134232/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/SaimaMarin2

 

ND

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۱:۲۴ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)