کتاب کتاب .

کتاب

پاشازاده: در شان استقلال نیست که به کنعانی ها پاسخ دهد / مدرسه ما قابل احترام است

پاشازاده: در شان استقلال نیست که به کنعانی ها پاسخ دهد / مدرسه ما قابل احترام است

 

مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری باب خبر، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال گفت: «شرایط برای استقلال خاص شده است. ساختار مدیریتی استقلال ?.? سال خوب نبوده و این تیم را تحت تأثیر قرار داده است. من در مورد احمد مددی ، مدیرعامل استقلال صحبت نمی کنم و به طور کلی صحبت می کنم. نتیجه عدم وجود سازمان مدیریت مناسب در شرایط فعلی استقلال است. استقلال مشکل مدیریتی دارد ، زیرا می بینیم که هیئت مدیره نمی آید ، استعفا می دهد ، اعضا اختلاف نظر دارند یا مشکلات دیگری بوجود می آید.

پیشکسوت استقلال با اشاره به صحبت های برخی از افسران و معاونان سابق باشگاه که از وزارت ورزش و جوانان انتقاد می کردند ، گفت: اگر به عنوان مدیر استقلال منصوب می شدید باید با اختیارات کامل می آمدید. اگر حرفی دارید پس باید آن را می گفتید. متأسفانه آنها خیلی مزخرفات می کنند. همه چیز انجام شده است “بگو!” این حرف ها به درد استقلال و هوادارانش نمی خورد. هواداران خسته اند و حق با آنها است. باید یک پاکسازی اساسی از استقلال انجام شود.

پاشازاده درباره انتقادات کادر فنی و بازیکنان در مورد اشتباهات داوری مقابل استقلال تصریح کرد: اشتباهات داوری در دنیا وجود دارد اما در شرایط فعلی استقلال قابل تحمل نیست. صبر دیگران ضعیف است و قابل تحمل نیست.

وی در واکنش به توهین محمد حسین کنعانی زادگان ، مدافع پرسپولیس به استقلالی ها ، اظهار داشت: “این اظهارات نشان دهنده شخصیت و تربیت خانوادگی افراد است”. جایگاه و اصالت استقلال مشخص است. بهتر است این بازیکن مدت کوتاهی در استقلال باشد و برود ، در غیر این صورت اصالت استقلال زیر سوال می رود. من به هواداران و اعضای تیم استقلال توصیه می کنم که با این شخص صحبت نکنند زیرا پاسخ دادن کافی نیست. اگر استقلال را انتخاب کردیم به دلیل عقبه او و شخصیت ناصر حجازی است. این افتخار باشگاه استقلال نیست که به این بازیکن پاسخ دهد. مدرسه ما احترام است نه مدرسه ای که توهین آمیز باشد.

آیا وزارت ورزش در انتظار تصمیم فدراسیون فوتبال است / آیا سرخابی ها دوباره خارجی ها را جذب می کنند؟

 

در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان برای استقلال و پرسپولیس قبل از سایر تیم ها ، جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فصل بیستم فوتبال لیگ برتر ایران را ممنوع کرده است ، اما لغو یا تمدید این تصمیم به لیگ برتر بعدی فصل لیگ ، صبر کنید این تصمیم فدراسیون فوتبال است.

?? سپتامبر ???? بود که ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و در کلیه باشگاه های کشور توسط هیئت مدیره فدراسیون فوتبال تصویب شد. پیش از این ، هفتم ماه مه سال گذشته ، معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای استقلال و پرسپولیس تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرانجام ، ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و یکم لیگ برتر نوزدهم ایران و سایر تیم ها قبل از فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیستم اجرا شد.

اخیراً ، هیئت رئیسه لیگ فوتبال ایران جلسه ای را تشکیل داد و اعلام کرد که ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی از فصل آینده لیگ برتر برداشته خواهد شد. بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ، شاخص ها و معیارهای قابل توجه برای مدیریت انتظار می رود. و بازیکن خارجی را تعیین کنید. به گفته سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال ، این کار توسط گروهی از کارشناسان انجام می شود و پرونده های حقوقی تشکیل می شود و پس از نهایی شدن دستورالعمل های لازم ، پرونده ها به تصویب هیئت مدیره می رسد و انجام می شود در فوتبال ایران اجرا شود.

با این وجود هنوز سرنوشت لغو یا تمدید قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فصل آینده فوتبال لیگ برتر ایران مشخص نیست ، هرچند با مواضع اخیر مقامات فدراسیون فوتبال در این کشور بعید به نظر می رسد بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران.

در حالی که وزارت ورزش و جوانان برای اعمال قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی ، باشگاه های استقلال و پرسپولیس را از جذب بازیکن و مربی خارجی در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران منع کرده است ، بنابراین قوانین توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به سایر باشگاههای کشور نیز سرایت کرده است ، اما هیچ موضع رسمی توسط وزارت ورزش و جوانان در مورد فصل بعدی لیگ برتر و شرایط استقلال و پرسپولیس اتخاذ نشده است!

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

معاون توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، اخیراً در پاسخ به سوال درباره احتمال لغو قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران ، گفت: “تصمیمی گرفته شده است به طور کلی گرفته شده است و فدراسیون برای ارائه جزئیات است. ” “این موضوع قرار است مورد بررسی قرار گیرد و اگر قرار است این قانون اجرا شود ، باید به گونه ای باشد که به فوتبال ما آسیب نرساند.”

بنابراین ، در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان زودتر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفت بازیکنان و مربیان خارجی را در مرحله بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ممنوع کند ، او منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال در مورد فصل آینده است ، به نظر نمی رسد او این بار قبل از سایر باشگاه ها تصمیمی بگیرد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۹:۱۰ توسط:کتاب موضوع: نظرات (0)