کتاب کتاب .

کتاب

سقف وافل چیست؟

سقف وافل چیست؟

 

بزرگترین مزیت سقف  وافل چیست؟

سقف وافل مزایای زیادی نسبت به سایر روش های اجرا دارد ، اما بزرگترین و مهمترین آنها کارآیی اقتصادی ، زمان اجرا کوتاهتر ، استحکام و ایمنی بیشتر است.

 

2. بیشترین استفاده از سقف  وافل کجاست؟

سقف های وافل معمولاً در ساخت سقف هایی با ارتفاع بیش از 12 متر و همچنین مکان هایی که وزن زیادی به سطح وارد نمی شود ، مانند فرودگاه ها ، ایستگاه های مترو ، سالن ها و ... استفاده می شود.

 

3. قیمت سقف  وافل چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سقف وافل بستگی به مصالح به کار رفته در آن دارد ، برای مثال آهن وفل ، بتن ، آهن و سایر موادی که بر این ناحیه تأثیر می گذارد.

 

معرفی سقف  وافل

 

4- سرعت درپوش وافل چقدر است؟

در مقایسه با عرشه های Uboot و Cubiax ، آنها به دلیل وزن کمتری سریعتر می دوند ، با جرثقیل های کمتری کار می کنند ، و پاها را می توان مستقیماً به زیر ساختمان و همچنین میله های تقویتی و سرگرمی در یک حرکت.

 

5. شرکت شما در کدام شهرها نمایندگی های فروش و اجرا دارد؟

مهندسی آبا نمایندگی های فعال در شهرهای آذربایجان غربی ، خراسان ، گلستان و کردستان دارد.

 

6. موادی که در پایها استفاده می شوند چیست؟

مهمترین مصالح مورد استفاده در اجرای سطوح وافل ، پایه های ایمنی ، اتو وافل ، میلگرد و بتن می باشد.

 

 

سقف  وافل  چیست؟

در حقیقت ، سقف مسطح وافل یک روش اجرایی در سقف وافل است. بر خلاف روش اجرای استاندارد ، مزایای روش تخت شامل زمان اجرای سریعتر ، ایمنی کارگران ، چیدمان بهتر قالب و کیفیت ریخته گری بالاتر است.

 

8. وافل به شکل کندو چیست و چه مزیتی دارد؟

سقف لانه زنبوری در واقع یک سقف وافل است که دارای مزایای بسیاری است ، از مهمترین آنها می توان به کارآیی اقتصادی ، ایمنی ، استحکام بیشتر و سرعت اجرا کمتر اشاره کرد.

 

9. رابطه بین ضخامت سطح وافل و کیفیت آن چیست؟

ضخامت سقف وافل بسته به نوع سازه از 30 سانتی متر تا 50 سانتی متر متغیر است. سقف  وافل مقاومت بسیار خوبی در برابر انقباض دارد و دارای مزیت کیفیت برتر نسبت به سایر سطوح است.

 

 

10. آیا استفاده از درپوش سقف  وافل  رایج است؟

می توانید در شرایطی که از دیوار برشی به جای قاب منحنی بلبرینگ های جانبی استفاده می کنید ، از این روش استفاده کنید. دیوارهای برشی از این نظر بهترین عملکرد را دارند.

 

11. آیا می توان سقف وافل را روشن کرد؟

فضای خالی زیر قالب ها به شما امکان ایجاد نور و جلوه های زیبا را می دهد و دست طراحان برای انواع طرح ها و نورپردازی باز است.

 

12. آیا این محصول به تدریج ترک می خورد یا خراب می شود؟

به دلیل یک سری ضعف های مقاومتی ، در صورت عدم استفاده از قدرت متخصص ، ممکن است قالب در حین حرکت کارگران یا هنگام برداشته شدن قالب ترک بخورد و بشکند.

 

آخرین لیست قیمت سقف قالب وافل

آهن وافل چیست؟

معرفی روکش وافل

برنامه جلد وافل

قالب سقف وافل

ویژگی های روکش وافل

مزایای سقف وافل

معایب سقف وافل

زیبایی روی سقف مزخرفات

سقف  وافل  چیست؟

در معماری مدرن امروزه از روشهای مختلف اجرای سقف استفاده می شود. این روشها شامل سقف تیرچه ای ، سقف فولادی ، سقف کامپوزیتی و دال بتنی مسلح است. بسته به شرایط آب و هوایی ، آب و هوا و بافت منطقه انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. سقف وافل نمونه ای از روش سقف بتنی است که به دلیل مربع و شکل مشبک به سقف وافل معروف است. این نوع سقف برای سقف هایی با مساحت طولانی استفاده می شود و به دلیل بار مرده و سفتی کم مناسب است.

سقف وافل نمونه ای از مشهورترین و زیباترین در همان زمان بود که توسط معماران از گذشته های دور تا به امروز اجرا شد. این سقف برای ساختمان های بلند مرتبه و انواع سازه های فولادی یا بتنی مناسب و مناسب است.

به دلیل زیبایی خاص ، استحکام بالا و وزن کم ، از نظر زیبایی ، هزینه و ایمنی بیشتر به اسلب بتنی توجه می شود و در مصرف آرماتور بتنی و فولادی برخلاف سایر سطوح ، تا 20 درصد صرفه جویی می شود. پس از اجرا ، الگوهایی ارائه می شود که می توان آنها را جدا کرد و برای پروژه های دیگر استفاده کرد.

https://bit.ly/2TRrldP

 

 

هزینه نجاری با استفاده از سقف وافل بسیار کاهش می یابد

دلیل آن ساختار محصول و همچنین سرعت اجرای آن است

 

موارد استفاده:

پارکینگ خودرو

سالن ها

فرودگاه ها

ساختمان های اداری

مجتمع ها

 

معرفی روکش وافل

 

معرفی روکش وافل

به گفته باستان شناسان. منشاء و شکل گیری این سقف ها به 2500 سال قبل بر می گردد و نمونه بارز این نوع سقف در ساختمانهای مشاهده شده در دوره هخامنشی و ساختمانهای ساخته شده در یونان است که با پیشرفت علم و فناوری به ظاهر مدرن رسیده است. رشد صنعت سقف وافل نمونه ای از سقف است که به دلیل شکل مربع و مشبک خود مشهور است. سقف وافل برای دهانه های وسیع و بلند ، بیش از 12 متر استفاده می شود و به دلیل حداکثر استفاده از فضا ، استفاده بهینه از مصرف بتن و کاهش آرماتورهای اضافی ، ظرفیت بار و وزن مرده آن نسبت به نمونه های دیگر مانند تیرچه بلوک و جامد کمتر است. طبقه ها بسیار کوچکتر است

با توجه به ساختار فرمت های مختلف ، قالب ها را می توان به راحتی حذف و پس از اجرا مجدد مورد استفاده قرار داد. با توجه به نیاز به سقف هایی با سیستم های پیچیده و اشکال نامنظم در ارتفاعات بالا ، امروزه بهترین گزینه استفاده از سقف وافل است. در معماری مدرن برای طراحی ساختمانهای تجاری و فرودگاهها .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۳۱ توسط:کتاب موضوع: نظرات (0)