کتاب کتاب .

کتاب

مدل‌های DELL EMC UNITY XT STORAGE

مدل‌های DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سری‌های جدید DELL EMC موسوم به Unity XT، آرایه های ذخیره ساز به میزان 2 برابر دارای IOPS بیشتر، فضای رم بیشتر و 50% درایو بیشتر نسبت به سری های قبلی خود دارا می باشد.

 در بخش تکنولوژی خبرگزاری ایلنا  گزارش جامعی در ارتباط با مقایسه مدل های ذخیره ساز ها بیان شده است . این ذخیره سازهای All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهای Dual Active و ویژگی های Enterprise به نحوی طراحی شده اند که عملکرد خوبی داشته باشند و data reduction یا تقلیل داده را به میزان 5 برابر بهینه نموده و موجب ساده سازی اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماری

ذخیره سازهای unity xt به دلیل دارا بودن پردازنده های قدرتمند خانواده intel Xeon، یک معماری یکپارچه برای بلاک، فایل و Virtual Volume ها همراه با پشتیبانی همزمان از پروتکل های Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم می کنند. هر یک از این ذخیره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبرای back end دستگاه و از یک معماری چند هسته ای بهره می برند تا بهترین عملکرد از لحاظ کارایی و عملکرد را ارائه کنند. هم چنین با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) می توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فیزیکی

 جهت اطلاع بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسیس در ارتباط باشید .

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۱:۲۲ توسط:کتاب موضوع: نظرات (0)