كتاب كتاب .

كتاب

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تكنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن كنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند كه عملكرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يك معماري يكپارچه براي بلاك، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتكل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي كنند. هر يك از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يك معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملكرد از لحاظ كارايي و عملكرد را ارائه كنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيكي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با كارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۱:۲۲ توسط:كتاب موضوع: نظرات (0)